Aspektusok

Ez még 2004-ben íródott…
Azóta már tudom, hogy az aspektusainkat úgy tudjuk leginkább kezelni, hogy biztonságos teret adunk nekik az itt és mostban azzal, hogy szeretjük önmagunkat és elfogadjuk minden részünket.

Ének sokasága zajong bennem,
így egyetlen helyre sem irányul figyelmem.
Hová is nézzek, csak kapkodom fejem,
Mindenhol OTT lenni nehéz és lehetetlen.

Törjek-e tükröket, mik mutatnak engem,
a sok kis szilánk csak újabb arcokat hozna fel bennem.
Csinosítom, fényesítem őket inkább,
s talán egyszerre, egyetlen hanggal szólnak majd hozzám,
s a lehetetlen csak egy üresen hangzó szó már.

Minden én lettem és voltam,
ha nem állok középen, nincs tükörkép sem – mondtam.
Minden én voltam és lettem,
ha nem állok középen, a semmi, az üres tükörkép is csak én lehettem.

Dilemmámat – bár úgy tűnhet – nem oldottam én meg,
a megfejtést megadják majd talán pont a tükörképek.

2004.06.09.
Tara

Reklámok

Hozzászólás:

